lördag, april 05, 2008

Fridaynight

En hel drös med killar var med igår så det var bara att välja och vraka. Jag fastnade för en kille och han fastnade för mig och det blev till en hel del pussande. Det finns ett litet problem. Han är jättekort. Och nu snackar vi inte de nedre regionerna, utan hela killen. Han är lika lång som mig. Mina tidigare killar har varit långa och biffiga. Det här är mer en kort, smal kille. Han är världens roligaste, råsnygg och har riktigt fin stil. Kläderna är to die for. Usch, hur ska jag göra?.. Jag behöver ert råd.Vi kan kalla honom Mr. Kort för övrigt. Tills vidare i alla fall.

Lilla S

2 kommentarer:

Livet är en fest sa...

åh vad jobbigt! Förstår exakt vad du menar. Men liksom om han är lika lång som dig och inte kortare funkar det ju? Och om du umgås lite med honom o allt annat klickar så tror jag inte du kommer tänka på det där länge till :)

Lycka till!

Livet är en fest sa...

Det är bra :) tackar, fast a åt min kompis vägar då hon tagit bilderna :) hehe

föresten vet du om man kan se hur många besökare man har här på blogspot? =)