onsdag, mars 26, 2008

Det är över nu

Inte bloggen. Nej för guds skull inte bloggen. Den är aldrig över. Men Mr. Ex däremot. Vi har ju haft något slags KK-förhållande. Det låter hemskt, men det är mycket finare än vad det låter. Han är den man som betytt mest för mig, om man räknar bort familjemedlemmar. Kärlek var det som fanns mellan oss. Sista veckorna har varit fantastiska, men i slutet av förra veckan sa han att det inte fungerade för honom mer. Han var besviken på mig för jag hade behandlat honom illa osv. Det blev tusen tårar och ett hej då jag aldrig glömmer. Det har varit grymt jobbigt och jag mår fortfarande väldigt dåligt, eftersom vi inte skildes som vänner. I flera år har han varit min, på ett eller annat sätt, men inte längre. Jag saknar honom så det gör ont.
I övrigt är det relativt lugnt på killfronten, antagligen på grund av det ovan. Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det har hört av sig och det blir nog en film i slutet av veckan, men jag är inte intresserad. Som sagt: Mr.Ex tar upp hela min tankeverksamhet för tillfället.
Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också har blivit för blyg för att hälsa också. Det kan ju tyckas vara lite konstigt. Vi får se hur han blir med lite alkohol i kroppen. För min del är han helt nerlagd. Han har fått sina tusen chanser.
Mr.Kompiskompis var bara en onetimer och Mr.Charmknutteskompis var heller inget annat än just det.
Jag är ute efter att hitta nya män. Eller att leva i celibat ett tag. Jag har inte riktigt avgjort vad som är bäst för mig just nu.
Lilla S
Ps. Förlåt för dålig uppdatering.

Inga kommentarer: