måndag, mars 03, 2008

Många män

fredag
vi var på alla studenters favorituteställe och med mig hade jag min vapendragare erika. vi rockade på dansgolvet och mr. snygg-och-komplicerad spanade in mig helt klart. planen var att inte gå fram till honom, utan låta honom komma till mig, vilket lyckades. han var lika snygg som alltid och ja, jag blev knäsvag. han drog hem tidigt, efter att ha gett en av mina killkompisar arga blickar hela kvällen. strax därefter träffade jag på mr. jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också. han bad om ursäkt för att vi inte träffats på länge och insåg att det var hans fel. men jag kan ändå inte tro honom. vi sa att vi skulle ses ute på lördagen, men det gjorde vi såklart aldrig. jag är grymt besviken. så med mig hem tog jag mr. charmknuttes kompis. kanske dags att döpa honom snart? han var här ett tag, men stannade inte hela natten.

lördag
vi var på ett lite rockigare ställe denna kväll. många av våra vänner var där och vi har aldrig dansat så mycket som tidigare. i slutet träffade jag en kompis kompis som jag följde med hem. han ser riktigt bra ut och hade riktigt fin lägenhet. vi kan kalla honom mr. kompiskompis, eftersom han är just det. en kompis till en kompis. trillade hem på morgonen och det var verkligen walk of shame. hemskt.

hur har er helg sett ut?

1 kommentar:

Anonym sa...

Här har det inte hänt mycket på ett tag! Tråkigt nog..

Lever ni fortfarande?

Vi vill ju ha mer mer mer intressanta inlägg! ;)

Hoppas allt står rätt till!