torsdag, februari 28, 2008

Du och jag mot världen

Efter ett samtal med Mr. Ex igår så kom vi fram till att jag ska bo hos honom ett par dagar när jag är hemma i min hemstad nu i mars. På något sätt känner jag på mig att det kommer att sluta med att jag plockar ihop allt i min väska och rusar ut därifrån, arg som ett bi. Våra bråk är aldrig lugna. Men på något sätt kan man ju hoppas på att det ska bli bra. Det kommer nog framförallt att bli trevligt.

Jag har lite tankar på Mr. Upptagen också. Mina vänner försöker få mig att förstå att jag endast vill ha honom för att han är just upptagen. Men jag tror att de har fel. Vi får se hur det artar sig. Det stack till lite extra i hjärtat när jag såg honom på skolan häromdagen.

Och nej, Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också har inte hört av sig, trots ultimatumet. Vi har dock pratat och vi båda ska ut på fredag. Han har tentavecka och kanske är det därför han inte hört av sig. Jag har så mycket tankar i huvudet. Vi får se om han sover här på fredag.. Återkommer med mer information om det efter fredag.

Och tyvärr, anonym, det kommer inte att bli någon bilsport i den här bloggen hur gärna du än vill.. Jag kan knappt tanka en bil :) Mer kommentarer till inlägget nedan, tack :) Jag vet ju att ni är många som läser bloggen.

Lilla S

Inga kommentarer: