söndag, november 18, 2007

Efter en kort weekendsemester, som var oerhört välbehövlig är jag nu tillbaks. Korridoren min är relativt tom. Fröken Maja är antagligen borta hos Jim, där hon spenderar den mesta av sin tid. Förhoppningsvis har hon mjölk i sin kyl för jag orkar nog inte gå till affären och inhandla och min kyl ekar tom. De andra flickorna är inte heller hemma utan de spenderar tid på respektive hemorter. Nåväl, jag lyckades precis få tag på en kurskamrat i korridoren bredvid som ville följa med till affärn. Därav blir jag hederlig och köper min egen mjölk. Men nu är det inte tänkt att denna blogg ska handla om inhandlad eller icke inhandlad mjölk utan snarare om kärlek, relationer och.. just det, sex!

Mr. Fyllesms har hört av sig på Facebook. Facebook är hela världens nya lilla älskling. Nåja, att han hörde av sig var verkligen ett stort plus och jag hoppade och studsade värre än en duracellkanin. Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-höra-av-mig-och-för-allt-annat-också har inte hört av sig. Han gör det endast när jag glömt honom, av någon konstig anledning. Såg honom i biblioteket för någon vecka sedan och då satt han och spanade mot mitt håll hela tiden. Jag tycker att han är fruktansvärt snygg.

I övrigt så blev jag kär på min lilla weekend också. Mr. Blond Servitör fick det att pirra. Absolut.

Pratade precis med Fröken Maja och vi är mitt uppe i varsin uppdatering. Övriga flickor som tillhör bloggen kommer att uppdatera inom kort, de vill vi lova.

Lilla S

Inga kommentarer: