tisdag, november 27, 2007

Att förtära för mycket alkohol

lilla s är tillbaks med uppdatering om livet. Se där, se där.

Jag är i och för sig inte tillbaka på hemmaplan, utan fortfarande hos förläldrarna mina. Men ni får en uppdatering ändå. I helgen var jag ute och förtärde diverse alkohol med några gamla vänner. Av en ovanlighet blev det något för mycket och jag ringde Mr. Fyllesms. Relativt illa, trodde jag och upplevde en enorm ångest dagen efter. Det tyckte nog inte Mr. Fyllesms som föreslog lunch ett par dagar senare. Dock blev den inställd, men ändå. En expojkvän, som tidigare var mina stora stora kärlek, var på mig och vi pussades. Eftersom jag dansvägrade ett tag, blev han arg och drog till ett annat uteställe. Jag måste ringa och flirta lite, så att han blir glad igen. I övrigt är allt bra, jag fortsätter med uppdateringarna när jag kommer hem men detta var de största händelserna. I övrigt umgås jag mest med familj och vänner, så därav ligger min uppdatering på minus.

Njut istället av Majas himlastormande uppdateringar om sexleksaksköp och annat smått&gott!

Inga kommentarer: