måndag, november 19, 2007

Jag ligger i topp

Satt och snackade tidigare sexpartners med Jim igår. Jag har allmänt väldigt svårt för exflickvänner, så jag vet inte riktigt varför. I alla fall så kom vi in på rangordning. Jag undrade över om han skulle sätta in mig på en skala, med bäst högst, var jag i så fall skulle hamna. Men sedan kom jag på att jag inte vill veta. Så då bad jag honom att bara säga det om jag är bäst. Fast sedan kom jag på att det gick ju inte heller, för sa han då inget så visste jag ju att jag inte är bäst. Så då tog jag tillbaka alltihop och bad honom att inte säga alls. Det gick typ två minuter. Sedan sa han lite försiktigt: "Fast du är nog faktiskt bäst...om jag får säga det."

Känns jävligt bra att vet att om det skiter sig med honom så kommer han aldrig få någon lika bra som jag! För jag förväntar mig naturligtvis att inga eventuella framtida tjejer kommer att bräda mig heller.

Jag är nöjd.

Maja

Inga kommentarer: