lördag, november 17, 2007

Lär känna mig, Maja

Det är jag som är Maja. Jag är korridorens neurotiska vrak. Förutom att jag har abnorm städ- och ordningsnoja så har jag även tvångshandlingar. Om du ser mig stå och skölja ur min vattenflaska 22 gånger varje morgon så är det helt normalt. Det är jag och Lilla S som håller koll på ordningen på det här stället och skäller på folk när de inte diskar.

Ibland gör jag andra saker än att vara neurotisk. Jag lyssnar på så hög musik att jag är ständigt nervös för att Lilla S, som bor på andra sidan väggen, ska bli störd. Jag tränar som en galning för att bli fit inför skidsäsongen så att jag kan äga i pisten. Jag älskar att festa. Det är ingen som riktigt vet om jag faktiskt är bisexuell eller om jag mest låtsas för att det blir intressantare så. Och så har jag killproblem.

Jag har haft förhållanden i princip alltid innan. Förra året var mitt första riktiga singelår, vilket jag utnyttjade utav bara helvete. Men det kan bli lite för mycket också. Nu hänger jag med en kille som jag är så jävla kär i, vilket stör mig enormt eftersom det aldrig verkar bli något. Eftersom jag inte orkar med så långa fingerade namn som Lilla S har på sina killar så kan vi kalla honom för exempelvis Jim. Han har allmänt svårt för att bestämma sig. Vi umgås som om vi vore tillsammans och alla andra tror att vi är det. Det är bara han som inte har insett fakta än.

Jag har nog konstigast sexliv av tjejerna här. Jag har testat det mesta utom möjligen watersports och strypsex.

Och det var väl det mest intressanta om mig.

Maja

1 kommentar:

Anonym sa...

du har gjort ett bra jobb med layouten, maja! thank you!