söndag, november 18, 2007

Ett stort frågetecken

Lilla S IGEN. Jag vet, ni kommer att störa ihjäl er på att jag uppdaterar hela tiden, men jag måste. Garanterat. Nu har jag pratat med Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också och han har indirekt föreslagit att vi ska ses. Men eftersom han gör det indirekt måste jag göra det direkt och nu står jag här, i mitt lilla hem, och vet inte om han kommer hit eller ej. Varför måste allt vara så svårt? Nu vet jag inte om det är läge att byta lakan, om jag måste snabbraka benen eller om det är läge för en snabbdusch möjligen. Jag vet inte om jag ska sitta kvar här och studera lite till eller om jag ska fixa iordning mig så jag är kanonsnygg OM han kommer. Åh. Den där killen osar problem lång väg! Nåväl, han är het som chilli så jag klagar inte.

Lilla S

Inga kommentarer: