söndag, november 25, 2007

Förhållanden som teoretisk sett inte finns?

I går var jag på fest hemma hos en av Jims kompisar. Det var ingen big deal, jag har träffat det gänget förut. Var inte alls nervös. Tills Lilla S påpekade att folk skulle uppfatta det som att Jim tog med mig dit som flickvän och att jag var tvungen att visa upp mig från min bästa sida. Då blev jag jättenervös. Speciellt eftersom Lilla S har åkt hem till familjen i veckan och inte var med och festade. Annars hade jag kunnat låtsas att jag gick dit simultant med henne (istället för enbart med Jim) eftersom detta även är hennes kompisgäng.

Men det var inga problem alls. Jag gjorde inte bort mig mer än nödvändigt och jag vann på Wii-pingis. Fast det blev ingen utgång. Vi kom inte iväg förrän runt 12 och det var massiv kö till stället. Så vi sket i det och jag, Jim, och en av hans kompisar gick hem till korridoren och drack glühwein istället. Sedan hann vi med lite sex under natten också, trots att jag egentligen var äckligt trött. Jim tyckte att min röda vibrator var för hård så han beställde en dildo åt mig på internet...

I morgon ska jag tydligen på bio med Jim och några av hans kompisar plus flickvänner. Hur kommer inte det att verka då? Är det normalt att ta med en tjej som man hävdar att man inte är tillsammans med på bio, i ett sällskap där alla övriga människor tar med sina respektive? Jag förstår mig inte på den här killen. Kan någon förklara vad han pysslar med?

När jag kom hem idag så luktade det lussekatter i hela trapphuset. Olivia, Erika och Karin hade bakat. Utan mig! Men när jag var ute i köket nyss så hittade jag en lussekatt som någon av dem hade lämnat i mitt skafferi åt mig. Jag har snällast korridorsgrannar!

Maja

1 kommentar:

Anonym sa...

Han verkar ha svårt att bestämma sig den där killen.