torsdag, november 15, 2007

Välkommen till vår blog.

Vi är sju tjejer. Vi bor alternativt har bott i samma studentkorridor. Nu är vi väldigt nära vänner och tycker väldigt mycket om varandra. Och män. Vi älskar män. Anledningen till att bloggen är döpt till kryddstark är för att lilla S (dvs. jag som just nu skriver) kom på just det namnet denna sena kväll. Bloggen kommer nämligen att handla om väldigt kryddstarka saker. Det kommer att bli hett. Det vill jag lova. Det vill vi lova. Här kommer alla bekännelser att skrivas ner. Bara så att ni vet.

För att beskriva oss lite närmre så ska jag dra en snabb sammanfattning. Detta är helt och hållet min åsikt om alla och deras kärleksliv. Och dessutom tar jag mig friheten att ge alla anonyma tilltalsnamn i denna blogg. Jag kan helt enkelt börja med mig själv.

Namnet är som sagt lilla S. Jag är yngst i truppen och trivs med det. Jag har nyss dejtat en kille. Från början hade han tjej, sen var det bara jag som gällde. Sen hade han helt plötsligt blivit tillsammans med samma tjej igen. Och jag blev extremt sårad. Nu är kontakten helt bruten, tack vare mig. Det har varit så i snart en vecka, kan jag hålla mig? Denna kille kan numer gå under det anonyma namnet Mr.Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det. Nästa kille kan vi kalla Mr.Jag-är-alldeles-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också. Han är supersweet, men hör av sig alldeles för sällan. Men när han väl gör det faller jag. So bad. För han är snygg och mysig. I början var han halvdålig på att kyssas. Men han har blivit bättre. Jag gillar honom. Och den tredje och sista killen är bara allt för snygg, men efter att ha skickat x antal sms till honom under en mkt alkoholpåverkad fredagkväll så är han nog relativt nerlagd. Vi kan kalla honom för Mr. Fyllesms, kort och bekvämt.

Nu börjar sex&thecity. Dessutom kom jag på att det är mest rättvist om de andra får presentera sig själva. Och sina män.

Lilla S

Inga kommentarer: