onsdag, januari 16, 2008

Förvirringen är total


Jo, det är sant. Jag vet faktiskt inte alls vad jag håller på med. Vad hände med "Hah! Se nu vad du har gått miste om, Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det!"? Vi kommer att spendera mycket tid tillsammans i helgen. Det har inte blivit något i veckan då jag har haft fullt upp med studierna och han med sitt jobb. En av dagarna i helgen ska vi baka, därav bilden ovan. Och på fredag ska vi gå ut tillsammans. På fredagens fest är det även stor risk att Mr. Fyllesms, Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också, Mr. Upptagen och Mr. Charmknutte dyker upp. När jag berättade om alla som kom utbrast en av mina vänner: "Då måste jag ju komma. Det kommer ju bli drama!". Och vem vet vad som händer? Det kan inte bli annat än spännande!
--
Och Maja fortsätter att spendera all sin tid hos Jim. Och ärligt talat så förstår jag henne. I vår korridor är ingenting privat. Allt pratas det om och alla vet allt om alla. Större delen av helgen kommer jag därför att spendera hos Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det (jag måste döpa om honom snart..). Jag tycker om honom, det gör jag. Men jag vågar inte hoppas och jag vågar inte falla och bli riktigt nere i honom igen.
--
Kul att se att så många följer bloggen, trots att inte många kommentererar :) Är det något ni vill läsa mer om, så skriv gärna en rad! Och är det något ni vill läsa mindre om, så säg till om det också! :)
--
Lilla S

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är alldeles utmärkt så som det är nu :)

Lite fler inlägg hade verkligen inte varit fel. Men jag förstår att ni har fullt upp ;)

Hoppas allt reder ut sig!

Kryddstark sa...

Kul att höra att du gillar bloggen som den är! :) Ska försöka uppdatera oftare och ska ligga på de andra att uppdatera :D /Lilla S

Anonym sa...

Jag tror det kan bli bra att Mr-Jag har-två-flickvänner-och-älskar-det får se de andra pojkarna sända lystna blickar till dig på festen.
Play it cool tjejen, du kommer ha skitkul!

Kryddstark sa...

Jag tror också det kan bli bra ;) /Lilla S