tisdag, januari 08, 2008

Tentaperiod, igen

Det känns som om vi ständigt är uppe i diverse tentaperioder. Just nu är det verkligen fullt upp.

I övrigt har Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också föreslagit att vi ska ses. Eller i alla fall gjort en antydan till det. Det blev inget bestämt och av någon anledning känner jag på mig att ingenting mer kommer att hända än just snackandet. Mycket snack, lite verkstad, som man brukar säga.

Jag är i övrigt på mycket bra humör då en viss Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det numer är singel. Skrev jag det i förra inlägget? Vi kommer att närvara på samma fest som hålls om ett par veckor. Kommer jag att slänga mig över honom eller kommer jag bara att se allmänt het ut och få honom att bittert ångra att han valde henne framför mig? Det återstår att se.

Tack för all positiv kritik i kommentarerna, sånt gillas, fortsätt så!
Och vår korridor stinker inte matos. Faktiskt. Som Maja sa så luktade det väldigt mycket fisk när Tysken bodde här, men det berodde på att han stekte fisk på nätterna. Han var.. smått annorlunda.

Jag har fortfarande inte upplevt en helg i studentstaden, och därmed har jag inga pinsamma fyllesms att berätta om, eller läckra hångel, eller allmänt spännande. Olivia har däremot erkänt att hon och killen hon dejtat hela hösten numer är tillsammans. Han är en riktig pärla! Dessutom är det hans upptagna kompis som jag tycker är väldigt het.

Lilla S

Inga kommentarer: