lördag, januari 12, 2008

I've been there before


bild från: www.nydailynews.com/img/2007/09/19/amd_gossip.jpg
och jag vet egentligen inte varför, men jag tyckte bilden passade till inlägget eftersom karaktären Serena ser nästintill likgiltig ut, men ändå med en liten förvirring.

Jag var hos Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det igår. Det kändes konstigt. Jag tycker om honom. Men jag vet inte om jag gör det tillräckligt, längre. Han har dessutom sårat mig så jag vet inte om jag kan lita på honom längre. Jag vet inte om det finns någon grund för något bra. Jag sov i alla fall inte där, det kändes inte rätt att göra det, även om han ville. Stannade långt in på natten i alla fall. När jag kom hem kände jag ingenting. Inte att jag saknade honom eller hade velat stanna där. Jag kände mig likgiltig. Med ett uns av förvirring.

När jag kom hem därifrån hörde Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också av sig. Han beklagade sig över att jag inte hade varit ute. Åh. Han är som sagt hutlöst het. Jag funderade på att be honom komma över. Men mitt sunda förnuft sa att det inte vore särskilt smidigt. Vi får väl se vad som händer i framtiden, om han tar sitt sunda förnuft till fånga och bjuder ut mig. Men det vore kanske att hoppas på för mycket?

Lilla S

Inga kommentarer: