måndag, januari 21, 2008

Vad hände?

Helgen var kul. Vi var ute i fredagskväll. Det var en hel del folk på festen. Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det var såklart där, Mr. Charmknutte likaså. Inte Mr. Fyllesms, men han träffade jag ute senare och han bjöd på alkohol, men jag tror han fattade lite tycke för en av mina vänner, som självklart trodde att han var grymt intresserad av mig. Triangeldrama? Nej, det blir nog bra. Mr. Fyllesms är inte top10 just nu. Fast han är allt lite bra ändå. I alla fall så var jag på väg hem tillsammans med Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det när Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också ringde! Jag blev så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Nu kunde jag ju inte ångra mig och säga hejdå till killen jag var på väg hem med, utan fick snällt snacka lite med Mr. Blyg (förkortning för tillfället) och sådär. Vi pratade om allt möjligt och kom överens om att ses ute på lördagen. Själv följde jag med Mr. Två-flickvänner (ännu en förkortning) hem och det blev mycket mys hela natten.

Dagen därpå skulle jag ju som sagt träffa Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också. Det var film planerat, efter att båda obligatoriskt hade medverkat på vars en fest. Dock fastnade jag och mina vänner hemma framför en film och efter tusen missförstånd, via sms såklart, så sågs vi inte ändå. Varför händer detta alltid oss?.. Vi pratade i alla fall i skolan i fredags, och hejade på varandra idag. Han är fortfarande väldigt het och killen som just nu nog är först på top10-listan. Bara så att ni vet. Håll tummarna för att vi ses snart.

Jag träffade för övrigt massa fina killar ute i fredags. Många gamla flirtar och sådär. Riktigt kul var det!

Och jag glömde ju berätta att jag och Mr. Två-flickvänner (förkortning) bakade igår. Det blev bra. Vi umgås som ett par. Men det är svårt. Jag tänker för mycket på Mr. Blyg för att bli seriös med någon annan..

Lilla S

3 kommentarer:

Tilda sa...

Haha, roliga smeknamn!

Anonym sa...

fan vad intressant

Kryddstark sa...

Tilda: Kul att höra! Namnen stämmer väl in på deras personligheter.
Iggy: Kul att du tycker det!
/Lilla S