lördag, januari 05, 2008

Jodå, Exet hänger med ännu

Jag träffade Mr. Ex på nyårsafton vilket självklart ledde till små svartsjukedraman, både från hans sida och från min. Det slutade med att han, självmant, bad om ursäkt ett par dagar senare och vi sågs igen. Han är min första kärlek och jag tycker om honom så mycket. Den speciella relation jag har med honom är så sällsynt, känns det som.

Under julhelgen har jag även insett att jag tycker väldigt mycket om Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det. Tidigare har jag trott att jag inte vill vara hans vän för att jag avskyr honom så mycket. Det är fel. Jag kan inte vara hans vän för jag tycker för mycket om honom för det. Nyheten här är att han och tjejen har gjort slut. Den svaga delen av mig vill bara stöta stenhårt på honom på nästa fest. Glömma allt jag står för. Den starka delen av mig försöker få resten av mig att inse att han redan förlorat mig. Hm, lät det där lite schizofrent? Haha.

Säkra källor säger även att Maja är hemma och ska börja blogga snart igen. Att jag bloggar mer än någon annan kan bero på att bloggen är grundad på mitt intiativ.

Lilla S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätterolig och intressant blogg :)

Kryddstark sa...

Maria: Tack! Kul att du tycker det. Hoppas du fortsätter läsa den!