torsdag, december 06, 2007

Förlåt!

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen, både jag och Maja har haft fullt upp med skola. Maja har mer haft fullt upp med sitt sexliv skulle jag tro. Själv ligger mitt sexliv relativt mycket på is. Sedan har en tjej i korridoren drabbats av en tråkig nyhet och vi är alla lite halvskakade. Just nu är det bara jag och Maja som känner för att fortsätta med bloggen. Kanske det blir så att Karin hänger på. Men allt är relativt osäkert. Vi hoppas att ni som har hittat till vår blogg fortsätter läsa den ändå, trots att vi bara blir två-fyra personer som skriver. Säkert kommer någon av de andra att hoppa in och gästblogga ibland. Både jag och Maja ska bli bättre med uppdateringarna och de övriga ska få inlogg vilket de inte fått än.

Åter till hur det ser ut för min del just nu då. Skolan tar mycket tid. Mr. jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också har börjat höra av sig igen. Vi ska faktiskt ha filmkväll inom kort. Är inte det en trevlig nyhet? Mr.Fyllesms håller jag däremot på armlängdsavstånd. Efter min korta episod, där jag bytte ut sms mot telefonsamtal, så lämnade jag det sk. spelet. Nu är jag tillbaks i spelet, där jag agerar som att jag inte är intresserad. Ibland är spelet allt man har att förlita sig till. Bra eller dåligt, avgör själv. Och när jag kommer hem till föräldrarna i jul ska jag faktiskt träffa exet, som vi kan döpa kort och gott till Mr. Ex. Han dumpade mig när jag fick tandställning, för ett par år sen. Nu är jag tillbaks, hetare än chilli och NU vill han ha mig? Svag som jag är tackar jag inte nej till min stora kärlek. Jag tror vi båda har mognat. Och han påstår att det inte var tandställningen. Bullshit.

En av mina klasskompisar har börjat dejta ett av mina ex här uppe. Honom kan vi kalla Mr. Charmknutte. Honom dumpade jag för Mr. Ex. Konstigt. Nu när hon har börjat dejta honom, eller snarare ligga med honom efter sena utekvällar, så har jag börjat bli.. inte intresserad, mer få en "han-är-min!"-känsla. Get the point? Imorgon är det en riktigt stor fest. Oerhört spännande. Vad som händer på den skriver jag om på lördag! Maja ska också dit, så hon lär även uppdatera om det och mycket annat som händer i hennes liv.

Lilla S

Inga kommentarer: