torsdag, februari 07, 2008

Inte stupid girls, snarare stupid boys

I en studentstad hålls inget hemligt. Nu har nya uppgifter framkommit. Tydligen har Mr. Snygg-och-komplicerad haft flickvän i tre veckor. Det betyder att han hade flickvän under tiden som han pussades med mig. Det är jävligt illa. Det förklarar ännu bättre varför han inte sov här. Ändå kan jag inte låta bli att bli arg på honom för att han inte vårdar sitt nya förhållande bättre. Jag blir arg när killar är dumma och inte förstår bättre än att behandla tjejer illa. Jag hoppas att han tar tag i sitt liv och behandlar sin nya tjej bra.

Läsarfråga Hur är ett förhållande om en av parterna är otrogen (om man nu kan kalla pussande för otrohet? Enligt mig är i alla fall det otrohet. En fråga i frågan: vad är otrohet? vart går gränsen?) redan efter någon vecka?

Det är en konstig värld vi lever i.

Lilla S

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) hehe jaa det får jag också, har tom fått frågan av en kille som ville köpa den till sin flickvän haha :D

otrohet tycker jag absolut är en puss, kanske inte på kinden men så fort dt övergår från det äre otrohet.

Anonym sa...

Det beror ju på förhållandet. Har man pratat och bestämt att man ska vara ett par och inte träffa andra så är ju en puss helt klart ett svek.