söndag, februari 10, 2008

Små söta ting

Små lappar med ord som betyder något, det är min grej. Hur mysigt är det inte att hitta en sådan här lapp på morgonen när killen gått till jobbet? Åh. Det är sådana saker som får en att längta efter ett fast förhållande..

Tills dess lever jag ett underbart singelliv! Jag är lite arg på mig själv idag, för att jag går och trånar efter en upptagen kille som säger att det inte hänt något mellan oss. Men jag kan inte låta bli. Mr. Snygg-och-komplicerad har årets hetaste blick och jag blir knäsvag av att se honom. Och hans röst! Ni skulle bara höra hans röst. Sexigare får man leta efter. Och helt allvarligt, i fredags gav han mig blickar som inte kunde missuppfattas..
En till liten detalj. Efter samtalet med min killkompis i helgen, så har jag bestämt mig för att sluta träffa Mr. Två-flickvänner. Relativt säkert är det i alla fall. Min killkompis sa att jag skulle skippa 1)Killar med flickvänner och 2)Killar som inte kan bestämma sig. Efter mycket tankar så tror jag att vi passar bättre på en vänskaplig nivå.
Och jag har fått veta mer om Mr. Upptagen. Stackars killen, han har det inte lätt. Just nu har han tjej, som det är väldigt seriöst med. Och just precis då börjar jag dyka upp i hans liv igen och tydligen har nu hans föredetta sambo också börjat höra av sig. Jag fyllesmsade honom i fredags, han smsade aldrig tillbaks.. Inte så konstigt. Det var dumt. Jag måste lägga ner det där.
Läsarfråga: Hur är det med er, vad gillar ni för små saker i ett förhållande? Vad är bra med ett förhållande respektive singellivet? :)
Lilla S

Inga kommentarer: