tisdag, februari 05, 2008

All the good ones are taken

Det är sant. Alla bra killar är upptagna. Minns ni att jag undrade varför Mr. Snygg-och-komplicerad gjorde som han gjorde? Jag har svaret nu. I veckan blev han upptagen, taken, borta från marknaden. Det är faktiskt skönt att veta varför han gjorde som han gjorde. Synd bara att jag inte dök upp i hans liv lite, lite tidigare...

Lördagen spenderade jag med Mr. Ex framför en film. Riktigt mysigt. Han är en fantastisk kille som jag har lite av en hatkärlek till. Det går nästintill inte att nämna en enda gång som vi setts utan att ha ett litet bråk, eller stort. Men ändå så tycker jag så himla mycket om honom.

Och jag och Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det pussas numer offentligt och umgås allt mer som ett par. Det är lite illa att jag träffar så många just nu. Skönt därmed att Mr. Snygg-och-komplicerad är borta från leken. I alla fall så trivs jag bra med Mr. Två-flickvänner och vi får se vad som händer där.

Jag är lite småförvirrad, hur har ni det där ute? Förvirrade, säkra på sin sak eller bara allmänt glada över mycket dejtande?

lilla s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du fick veta vad som orsakade Mr Snygg-och-komplicerads beteende.
Själv är jag riktigt nöjd nu, känner mig trygg och allmänt glad.

Anonym sa...

jag skulle nog också vilja ha många o välja på eller vänta på spänning med. dock är man så jävla kräsen att jag hittar en kille som ser bra ut enligt mig på fem år typ blä. Men galet intressant o läsa din blogg måste jag säga :D