lördag, februari 23, 2008

Party!

Igår stod party på schemat! På utestället träffade jag först Mr. Upptagen som jag inte sett på väldigt länge, vilket resulterade i att vi pratade väldigt länge. Vad som händer härifrån vet jag inte. Vi har mycket mer att prata om. Och tjejen finns fortfarande i hans liv, såklart.

Nummer två på listan som jag träffade var Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också. Mina vänner upplyste mig om att han var nära mig hela tiden när jag pratade med Mr. Upptagen, men då märkte jag inte honom. Vi pratade lite sen och till sist gav jag honom ett ultimatum. En dejt nästa vecka. Eller aldrig. Tror ni det kommer att hända?.. Han sa ja, så klart. Jag vågar inte hoppas.

Utöver det var det lite bråk med Mr. Ex över telefon och diverse prat med Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det, också över telefon. Jag träffade även Majas Jim ute och jag kan lova dig, Maja, att han höll sig i skinnet.

Annars är läget stabilt.

Lilla S

Inga kommentarer: