söndag, februari 17, 2008

Varför gör du såhär?

jag vill ha sommar och stå såhär med mr.två-flickvänner, eller möjligtvis mr.snygg-och-komplicerad (bli singel tack)!

Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också bråkar. Eller egentligen bråkar han inte, men jag tycker att han är dum. Jag har nyss glömt honom, lagt honom åt sidan och tänkt att nästa gång jag träffar honom ute så ska jag spela kylig. Och han var helt borta ur mina tankar. Självklart dyker det då upp ett sms. Han är så förutsägbar så det finns inte. När jag precis glömt honom så hör han av sig. Han gör alltid så. Jag har tröttnat.
När det gäller Mr. Två-flickvänner så hade jag ju bestämt mig för att dumpa honom. Och det gick bra, vi snackade inte så värst mycket. Jag la ner det lite grann. Han förstod piken. Men idag saknade jag honom. Och jag gör det fortfarande. Han är fantastisk på alla sätt och vis, men jag är inte säker på att det räcker.
Dålig uppdatering beror på tentatider, men just nu uppdaterar jag för allihop:
- Maja och Jim hänger stadigt tillsammans och umgås 24-7. Jag är glad för deras skull! När Maja tittar in här nästa gång för ni förhoppningsvis veta mer om vad som händer i deras lilla lya.
- Oliva hänger stadigt med killen hon dejtade hela hösten. Eftersom de bor långt ifrån varandra för tillfället så pendlar hon mesta delen av sin lediga tid.
- Erika är singel och roar sig med allt man kan roa sig med, oftast diverse killar. Senast var det en av mina killkompisar hon roade sig med ;) Före det var det Karins killkompis! Erika ligger i :)
- Karin (jag tror vi kallade henne för det) hänger relativt stadigt tillsammans med sin kille också. De började som KK, men har utvecklats mer och mer till ett förhållande. Och det ser ljust ut för dem. Sött.
Jag har inte tid att uppdatera mer för tillfället, men jag återkommer inom kort!
Lilla S

Inga kommentarer: