lördag, februari 23, 2008

Vem är du?

Såg precis att besöksantalet till den här bloggen har höjts rejält. Vilka är ni som läser bloggen? Tell me! Hur gamla är ni, kille eller tjej, vart finns ni i Sverige och vad vill ni läsa mer om? Berätta gärna mer :)
För att jämna ut det berättar jag lite tillbaks. Jag är Lilla S. Jag har allt för många killar och om det är någon som vill ha så delar jag gärna med mig. Eller nej, det gör jag inte, jag vill ha alla själv :) Någon gång ska jag nog falla på riktigt och när jag gör det lovar jag att skriva det i bloggen. Jag är twentysomething och bor i mellanSverige. Har ni inte redan listat ut det så är jag tjej. Av en händelse så råkar killar med flickvänner ofta falla för mig och ärligt talat så faller jag ganska lätt för killar med flickvänner också. Men ett litet tips: det är ingen bra idé att falla för upptagna killar. Det ger problem. Jag har ett par singelkillar som jag bollar runt med också. Men för tillfället är ingenting seriöst. Vill ni veta mer så fortsätt läsa bloggen :) Och just det, anledningen till bilden på Kate Moss. Hon har stil, precis som mig. Och en småblommig klänning är vad jag är på jakt efter till sommaren.
Och en liten fråga, om någon vet, hur kunde bloggen gå från 16 besökare till 70 besökare på bara en dag? Är det någon som tipsat om vår blogg? Hur hittade ni hit, allihop? Jag är så nyfiken så jag håller på att spricka.
Lilla S

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag är twentysomething och bor i mellanmellansverige. jag vill läsa mer om bilsport.

Anonym sa...

Hallo my name Makbuto. I am from Ghana. I love this blog and am big fan. I live with my parents in Ghana in a small hut. Ghana is very warm and very dangerous. There is a poisonous snake. I would like to come to Sweden one day.
/Makbuto

Anonym sa...

Grattis till en bra blogg!

Jag hittade hit via www.bloggtoppen.se när jag skulle kolla hur många läsare min blogg har. Då hittade jag er blogg precis bredvid min och blev nyfiken av presentationstexten.

Min blogg ligger just nu på plats 39 bland sexbloggarna och er ligger på plats 40. Fortsätt skriv bra och ofta så klättrar den garanterat!