söndag, december 09, 2007

Välkomna Mr. Grov till gänget!

Igår var jag ute och drev på stadens pubar. Hamnade på ett ställe där jag väldigt sällan är, men som förvånar mig varje gång för det är verkligen väldigt bra. Och innehåller dessutom extremt välklädda och snygga män. Med mig hade jag min vapendragare Olivia och vi hade tänkt ta det lugnt. Det slutade med efterfest och själv tog jag med mig en ny kille hem. Honom kan vi kalla Mr. Grov, för det var precis vad han var. Eller hans nedre regioner åtminstone. I övrigt var han sportprofil i allsvenskan och därmed extremt vältränad. Jag är den ordentliga (ibland) av korridorsgänget, så det blev inget sex. Bara väldigt mycket mys. Enda problemet är min säng som är smalare än en blyertspenna. Ungefär. Och ett annat problem var att vi inte bytte nummer. Inte för att det är något stort problem, men att byta nummer är ju alltid trevligt. Nu är det så här att han är en kompiskompiskompis, så om jag skulle vilja ha hans nummer går det att ordna. Men jag vill att han ska vilja ha mitt nummer först. Så jag väntar...

Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också var också ute igår, men jag missade honom helt. Allvarligt talat skänkte jag inte ens en tanke.. Men han är snygg, det är han. Och idag tänkte jag på honom och jämförde honom med Mr. Grov. Varför jämför man alltid män med varandra?

Lilla S

Inga kommentarer: