torsdag, december 27, 2007

Triangeldrama - jag, Mr.Upptagen, hon.

bild från: http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/kandis/63dc2540-f790-4b1a-a419-27a4c0dc5964.jpg

Ännu en ny kille, som egentligen är en gammal flirt. I våras hängde vi tillsammans ganska mycket, eftersom vi hade en gemensam killkompis. Dessvärre tog han nog det mer seriöst än vad jag gjorde, så jag gjorde det förbjudna. Jag kysste en av hans vänner under en alkoholpåverkad kväll. Han blev sårad. Vi pratade. Jag trodde inte på att han tyckte om mig. Av någon anledning trodde jag det var en fyllegrej. Det rann ut i sanden. Under sommaren skaffade han flickvän. Jag reagerade inte så mycket på det, trots att jag tyckte det var tråkigt. När vi sågs på en fest i höst sa han att jag var fin. Jag skrattade bort det igen och trodde bara det var för att han var full. För bara ett par veckor sedan sågs vi ute, efter att han hade ringt mig. Vi har extremt kul tillsammans. Hans tjej var inte med. Efter ett tag blev han allvarlig och sa att han ville kyssa mig, men att han inte kunde. Att han tyckte om mig alldeles för mycket. Det blev en spänd stämning. Det slutade med efterfest hos honom, men efter ett tag tyckte han att det var så jobbigt så jag var tvungen att lämna lägenheten. Eftersom vi bor nära varandra följde han mig hem, på grund av att jag är lite mörkrädd. Där gav han mig en puss. Sen gick han.
På grund av tjejen kallar vi honom nu Mr. Upptagen. Han är underbar och det finns ingen som kan få mig att skratta så mycket som honom. Han är bäst på att kramas. Dessvärre har jag träffat hans tjej ett par gånger. Det var hon som tröstade honom efter att jag kysst hans kompis. Han och den tjejen var vänner redan då, men det blev inte ett par förrän i somras.
Vi har inte hörts sen pussen. Jag bara undrar vad som kommer att hända när vi ses efter julhelgen.
--
Jag har säkert även glömt att nämna Olivias killes kompis, som även han har flickvän. Första gången vi sågs hörde han av sig till Olivias kille efteråt och berättade att han tyckte jag var söt. Andra gången var hans tjej med så då vågade jag knappt prata med honom. Under slutet av kvällen hamnade vi ensamma i hallen och retades lite med varandra. Dessvärre var detta under en mycket alkoholpåverkad kväll så jag minns inte riktigt vad vi retades om. Jag minns bara att han var väldigt, väldigt snygg. Men jag orkar inte ens benämna honom vid ett namn, för jag vill inte förstöra hans och tjejens förhållande. Han är nerlagd innan det ens började.
Lilla S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni behöver antingen ett halvårs celibat ell er att bli knullade riktigt hårt! Det förstnämnda löser ni själva! Det sista kan jag lösa!

Kryddstark sa...

Hm, anonym, jag tror vi klarar oss ganska bra, tack.
/Lilla S