onsdag, december 12, 2007

Och så var spelet igång igen..

Ni har väl hört talas om spelet? Att spela svårfångad, nästan ointresserad, men alltid med en flirtig underton. Ni minns kanske också att jag hörde av mig till Mr. Grov? Igår trillade ett mail in och det var från honom. Det var positivt, han kollade läget och sådär. Nu har jag väntat i snart ett dygn på att skicka tillbaka. Ja, det är löjligt, jag vet. Men på något sätt brukar det faktiskt fungera bäst att spela detta spelet. Det är så man håvar in killarna. Säger jag som är singel.. ;) Ikväll ska jag skicka tillbaks ett mejl. Hur länge tror ni jag får vänta innan jag får svar? Spelar även han ett spel?

Såg Mr. Jag-är-för-blyg-för-att-bjuda-ut-dig-och-för-allt-annat-också i skolan idag. Åh, vad den killen är snygg. Men han har tagit spelet ett steg för långt. Han vågar inte ens fråga om vi ska hitta på något utan går runt frågan och vi kan prata om våra kvällar i flera timmar utan att det händer något. Enligt några analytiker så vill han hemskt gärna ses, men vågar inte fråga. Jag tror det är sant. Han är feg helt enkelt.

Så att ni vet: det är tentaperioder nu och därför kan det vara lite si och så med bloggandet. Ibland hittar man sin självdiciplin och pluggar istället. Men ta't lugnt, vi kommer ständigt tillbaks!

Har tusen tankar om vilka det är som har hittat till vår blogg och hur de hittat hit. Igår var det nämligen runt 100 personer som tittade in här!

Lilla S

Inga kommentarer: