måndag, december 10, 2007

Olivia & Karin!

Välkomna Olivia och Karin till bloggen, det fick inlogg och lösen idag! Olivia kommer mestadels att gästblogga, medan Karin inte riktigt bestämt sig ännu. Presentera sig och sina liv i övrigt får de själva göra, när de väl bestämmer sig för att sätta sig vid datorn.

Jag har hört av mig till Mr. Grov. Kalla mig dum, men jag ville bara kolla läget. Han skulle nog bli en bra sexpartner. Jag återkommer med mer information.

Sa jag att jag var på samma efterfest som Mr. Fyllesms i fredags? Han var i alla fall extremt full och gosig den kvällen. Men jag var ledsen över Mr. Jag-har-två-flickvänner-och-älskar-det och därför var jag extremt ogosig.

Klockan tickar på ganska bra och jag har faktiskt studier att sköta också. Hoppas ni har det bra! Idag har vi dessutom slagit rekord i läsare. Senast jag kollade var det 64. Igår var det bara 9.. Kul att så många hittat till bloggen! Kan bero på att jag promotat den som aldrig förr idag :)

Lilla S

Inga kommentarer: