fredag, december 14, 2007

Supa bort problemen

Utgång ikväll. Tidigare idag var jag jättepepp, men nu känns det mest "men urk". Jag är trött och har en massa packning att tänka på eftersom jag ska åka hem till familjen inför jul på söndag. Skulle helst vilja titta på film eller nåt tillsammans med Jim istället.

Största anledningen är nog att jag börjar bli rejält besviken på Danmark. Idag kunde hon i och för sig inte hjälpa att hon var tvungen att banga pga 38 graders feber. Men det har varit ofta på senaste tiden som vi har bestämt att vi ska festa och sedan har hon ändrat sig: "Nej, förresten, jag ska ha sex istället". Det är ju inte för att vara jobbig som jag vill umgås med henne utan för att vi har så roligt när vi festar och för att jag saknar henne.

Ja, ja. Det blir nog bra när jag har kommit igång lite. Jag har två olika alternativ att köra på: supa utav bara helvete så att jag inte märker att jag egentligen inte är festsugen. Eller ta det lugnt, vara tråkig och gå hem tidigare. Just nu känns det sista mest aktuellt, men jag vet ju att det kommer att bli det första ändå...

Maja

Inga kommentarer: